Wednesday, November 4, 2009

aseara - in sfarsit - surubareala la motocicleta

aseara am ajuns pe la 8 la atelierul tipului care ma ajuta sa refac setup-ul bmw-ului. chiar nu mai mergea asa, mai ales cu maneta rupta de cand am dat cu ea de pamant.
e specializat in motociclete de concurs, si chiar se pricepe, si chiar iti explica toate smecheriile si principiile din spatele lor, lucru rar la mecanici.

asa cam am mesterit noi doi aseara (ma rog eu am fost ucenic) dar fara sanse sa o terminam tot intr-o zi. deocamdata planul e sa folosim tot pompa de frana veche, dar am taiat ce era sudat pe ea. problema e ca intrerupatorul ala mic care aprinde stopul cand apesi pe maneta avea un piciorus rupt. noroc ca stiam de aici unde sa gasesc unul aproape la fel:

poza e pusa pe forum de alt calaret de f650. asa ca lucrarea progreseaza, vacuta o sa primeasca in ansamblu nou pt maneta de ambreiaj, care o sa se poata roti in jurul barei, si nu o sa mai fie nimic sudat pe acolo. si, mai important o sa pot inlocui maneta daca e sa se rupa. acum im pare rau de pompa de frana fata, dar la momentul primei nu stiam exact ce sa cer, chiar daca ma documentasem.

abia astept sa calaresc din nou, nu ca m-as grabi prea tare sa ma intorc in poligon cu ce vreme e afara...

No comments: