Friday, December 4, 2009

ultimu motociclist

sambata trecuta am avut in sfarsit curaj sa ma duc singur in poligon. singur adica fara instructor, nu nesupravegheat, ca daca fac veo prostie sa aiba cine sa ma ajute. am scos singur vacuta din valea aia unde sta de obicei, am urcat-o cu grija pe poteca de pamant si m-am dus pe platou.

acolo am fost pentru prima oara singurul motoriclist, era cam ora 2:30, dar vorba aia e aproape iarna si lumea nu are propriul motor la poligon, sa se dea dupa pofta inimii.

erau insa destule masini cu incepatori sau mai rau cu incepatoare, care se invarteau linistit dar imprevizibil si fara dubla comanda. am mers insa cu atentie si am semnalizat la depasiri ( lucru destul de greu cu butonul meu care merge greu, si trebuie sa trag de el cu lateralul mainii). chiar am dat un pic gaz si am ajuns pe la 40-50, ceea ce pentru mine e mare chestie deocamdata :)





No comments: