Sunday, August 8, 2010

always wear FULL protective gear

in orice caz adidasii de skateboard nu sunt echipament de protectie. asta doar la 15 km/h (viteza de relanti). prostie personala, ma uitam aiurea, am calcat pe buza unui jalon de plastic, din ala mare. bine ca aveam manusi, genunchiere, cotiere si casca

2 comments:

Dani said...

asa am facut si eu. oarecum.
la 5 zile dupa ce mi-am luat vacuta (transalp ridicat maxim din suspensie - deci atingeam pamantul doar cu varfurile) am mers la poligon sa ma laud cu ea. prosteste, am acceptat propunerea/provocarea inscructorului de a face jaloane. m-am cocotat pe ultimul jalon si cand am franat, motorul s-a inclinat spre stanga. cum nu aveam inca crash-bar, am incercat sa o tin. ma puteam sprijini doar pe stangul si nu a fost destul. in secunda 2 eram ingenunchiat peste motor cu muschiul oblic de la stangul, rupt sau cel putin (prea) intins. urmatoarele 2 saptamani au fost de groaza: cateva zile cu carje; multe zile cu urlete, dar numai vreo 5-6 fara motor (ma culcam cu burta pe rezervor ca sa nu ma las pe stangul si piciorul il ridicam pe schimbator cu mana)

Sa nu faci ca mine!
1. ia-ti crash-bar-uri
2. daca vrea sa cada, lasa-l! oricum nu il poti tine

vruum-vruum said...

crashbar am, modelul al mai protector, acum vreau si cadru de bagaje in spate. am tinut-o, chiar si cand mi s-a oprit motorul cand o aveam inclinata pe dreapta (pana prostului).
de data asta am fost pur si simplu prost, am cascat gura in alta parte cand faceam opturi, am alunecat pe un jalon din ala de plastic, si m-am trezit pe jos, nici vorba e timp sa ii dau drumul sa cada singura.
ce e haios e ca stateam sub motor, cu piciorul prins, dar fara greutate pe el, crashbarul ma proteja.. eram ca vulpea in capcana. vine un alt incepator langa mine: te ajut cu ceva? imi venea sa ii zic: nu, mai stau un pic aici la soare :))

oricum eram blindat in rest, dar nu aveam bocanci/cizme, daca as fi avut aveam un post in minus pe blog :D