Sunday, September 12, 2010

mai e putin pana la examen

calare pe vacuta se apropie de sfarsit... sau de un nou inceput :)

azi am fost pentru ultima oara  in poligon, si am fost din nou singur, am exersat pentru ultima oara ca elev.

maine dimineata la ora 8.00 a voi infiinta in poligonul ilioara, cu acte, cu echipament si motocicleta. fara nici o emotie, a trecut demult vremea emotiilor, poate sa dea cu tunul langa mine, poate sa vina de maine 2012, ca nu am ce sa gresesc. maine voi lua examenul, iar poimaine voi adauga categoria A pe carnet. a fost un drum lung de 600 km, dar am ajuns si la finalul telenovelei. e unul din rarele cazuri in care continuarea sigur va fi mai misto decat originalul.

ultima perioada a fost cea mai grea, pentru ca a fost prea multa asteptare... 5 saptamani pentru noua durata a scolii, plus inca 5 saptamani pentru progrmarea la poligon, practic de aproape 3 luni doar astept sa vina ziua in care voi putea sa ies in sfarsit in trafic.

sper ca maine sa pot sa spuh ca sunt unul din putinii motociclisti cu dizabilitati din romania care vor avea carnet pentu categoria A, luat in mod corect si complet legal. deci o sa scriu curand, probabil euforic dupa un deznodamant oricum asteptat :)

No comments: