Thursday, April 22, 2010

!

 

daca toate lucrurile in tara asta ar merge precum serviciul de inmatriculari din sos. pipera, cred ca am trai toti mai bine. sunt foarte operativi, si incearca sa te ajute, si desi am asteptat un pic, am fost foarte multumit. singurul lucru de care ar avea nevoie ar fi sa aiba un copiator in cladire, acum trebuie sa treci strada ca sa iti faci o amarata de copie. au in schimb unitate cec (cam monopol si asta cu cec-ul nu?), ceea ce e bine, ca nu mai bati drumurile pentru taxe. mi-am luat numar la rand, nu de alta dar pe langa ca nu cred ca ma reprezinta o placuta de inmatriculare, ar fi costat si 80 de lei, fata de cei 17 pe care i-am platit eu.

2 comments:

krisbujac said...

salut....foarte fain blog...faina povestea ta..astept sa citesc noutati..acuma ma pregatesc si eu pentru examen..am un burgman400 N, dar imi doream un BMW F650

vruum-vruum said...

multumesc. burgmanul e ceva la care m-am gandit si eu ;) l-as fi putut conduce fara adaptari, dar, desi e bun de oras si chiar de touring nu prea poate sa iasa si putin pe drumuri de tara :)
ne urez succes la examen :D sper sa nu mai am nici eu mult pana il dau