Tuesday, April 13, 2010

luni la RAR

azi mi-am luat inima in dinti si  mi-am facut programare la RAR Voluntari. am cerut programare si pentru certificat de autenticitate si pentru certificat de agreere pentru scoala. am fost f surprins de doamna de la programari, care a fost foarte cumsecade, de ajutor si operativa, chiar a incercat sa imi faca viata cat mia simpla. sper sa fie macar pe jumatate asa si cei de la Voluntari.
asa ca pana pe 19 trebuie sa fac rost de o duba/remorca nu foarte scumpa, care sa imi duca vacuta la verificare. pana atunci trebuie sa ii mai fac switch-ul de la frana fata, ca modificarea e modificare, dar mobra tot trebuie sa aiba toate semnalele in ordine.
pana luni o sa tot fiu pe jumatate entuziasmat, pe jumatate foarte stresat, ca nu stiu la ce sa ma astept.

later edit:

multumita instructorului meu si celui care m-a trimis la el, am reusit sa fac rost de masina si remorca pentru luni dimineata, deci am scapat de un pic din stres, macar momentan

No comments: