Tuesday, April 20, 2010

epic win la RAR!!!

am reusit! chiar am reusit! ma asteptam la cel mai rau, dar a mers perfect.
doamnelor, domnilor, va prezint insemnele victoriei:
excalibur (adica certificatul de autenticitate)
 si graal, adica certificatu de agreere (sau dupa cum scrie pe el, agreare)
deci am reusit, cu pretul unei gauri destul de mari in buget si a unei jumatati de ulcer din cauza stresului.

chiar nu ma asteptam sa mearga asa de usor, mi-au dat actele de care aveam nevoie fara probleme, destul de repede. deci in momentul asta, dupa ce inmatriculez vacuta (saptamana asta), o sa ma dosarul complet si o sa pot sa ma inscriu la examen.

nu pot sa zic ca am invins sistemul, mai degraba pot sa zic ca unii oameni si-au facut treaba si nu mi-au facut probleme inutil.

2 comments:

Unknown said...

bine maaa :D

vruum-vruum said...

azi alta gaura in buget: asigurare RCA 131 lei. miane alta gaura in buget - pentru inmatriculare. da am io bemveu?... ce-i drept n-are numar de bulgaria...