Wednesday, April 7, 2010

poligonul in ajun de paste

am profitat de agitatia de paste a romanilor si am fost sambata la poligon la ilioara, cu prietena mea si cu D., prietenul de la care am prins de fapt boala cu motociclismul.

rezultatul: o plimbare foarte placuta sub 2 priviri intelegatoare, si - foarte placut - singur in poligon.
asa ca am exersat frane de urgenta inclusiv pe pietris, si nici nu am dat cu vacuta de pamant, nici macar nu mi-a crescut pulsul. cred ca concursurile de bicicleta (balkan nu pegas!) cu urme de franare cat mai lungi de cand eram mic isi spun cuvantul :D



concluziile:
1. trebuie sa imi iau aparat foto nou
2. trebuie sa instruiesc operatorul sa filmeze tot poligonul, inclusiv urcarea pe cric (la cele 65 kg ale mele nu e chiar usor sa urc pe cricul central vacuta care plina bate spre 200)
3. trebuie sa dau cat de repede examenul! saptamana asta trebuie sa fac pasi seriosi catre asta, anume rca pt  motor si programare la RAR

si oarece poze de sambata:




in alta ordine de idei la magazinele Plus din bucuresti si probabil si din tara au standere moto la numai 99 lei si huse moto la numai 30 lei, si am auzit ca se vand ca painea calda

No comments: