Wednesday, October 7, 2009

a doua zi

in sfarsit am si filmulete. azi am facut cam ce am facut si ieri, dar mai indemanatic. deci iar o zi fara ezitari (ieri m-am poticnit putin), doar calarit cu pacere vacuta. inca nu am intrat in platoul de la ilioara, sunt inca in poligonul de masini de langa platou. si e mai usor ca nu e trafic, dar pe de lata parte sunt o gramada de gropi (ei, nu se simt, doar avem f650) si niste pietris pe dalele alea e beton.
asta am montat din ce a filmat pana acum instructorul:

am inceput sa pun si frana spate, am trecut si o bordura. inca am blocata acceleratia, de aia merg asa incet, nu ca as tine asa mult sa merg tare dar azi mi-ar fi placut sa trec mai repede de liniile alea drepte. o sa fie un hop cand o sa scot surubul ala care blocheaza gazul, dar sper sa nu ma agit prea tare si sa apuc acceleratia cand trag de ambreiaj. abia astept sa vina maine dimineata...

No comments: