Saturday, October 10, 2009

imblanzirea vacutei - a patra lectie de moto

nu-s inca gata de long way down dar am inceput sa deprind abilitatile, un pic cate un pic. si tin la ce imi zice instructorul, imi dau seama ca imi vrea binele si nu vreau sa fortez mai mult decat crede ca e bine pentru mine. la urmatoarea lectie o sa imi scoaat surubul care blocheaza acceleratia. atunci sa vedem :P
azi am mers in poligon, am intrat la conuri. prima tura cu un pic de frica, pe urma din ce in ce mai cursiv. intai slalom la 2 jaloane, pe urma la fiecare, pe urma jaloanele departate - pregatirea pt opturi. deja ma simt in stare sa si a fost bine. chiar daca un pic de trafic in poligon, cu oameni care mai scapau ambreiajul si franau brusc. mi-a fost insa un pic dor de urcat borduri, abia daca am prins una la sfarsit :D
imi place din ce in ce mai mult bmw-ul, imi dau seama ca am facut o alegere excelenta ca mi-am luat moto din clasa asta si mai ales modelul asta. se inclina usor, se manevreaza ca o motocicleta mult mai usoara decat este de fapt.

ce m-a surprins a fost ca prietena mea a mers mult mai bine decat mine la prima lectie. a calarit o honda cb450 nascuta in acelasi an cu ea :) a si cazut un pic cu ea, dar i-a placut foarte tare. mersul nu cazatura.

No comments: