Thursday, October 15, 2009

sunt bun de cinste

aseara a fost aventura.
prietenul meu V. (cel cu gsx-r-ul), pentru ca e super-baiat, mi-a dus vacuta de la ilioara pana aproape de chitila. cu maneta de ambreiaj rupta pe jumate, neobisnuit cu tipul asta de comenzi. totul la 6 grade, si fara o manusa ca sa poata sa bage mana intre cele doua manete.
deci sunt dator intr-un mare fel cu bere si fripturi vegetariene, cum obisnuieste :)

sper sa ma semi-revansez daca il ajut sa-si schimbe semnalele si oglinzile de pe moto azi, sa desfac niste suruburi pot si eu.

si sunt dator si prietenei mele ca a fost mai rabdatoare decat ar fi fost cazul cu noi si cu surubareala.

acum vacuta sta cuminte in atelier asteptand easy pull clutch-ul

pe care trebuie sa il duc azi pentru ca sunt cascat si l-am uitat acasa ieri. de obicei se foloseste la motoarele de enduro, unde se foloseste la greu ambreiajul.  e ceva foarte simplu: in cutiuta aia de aluminiu este o parghie de care tragi cu un cablu, si parghia trage cablul de ambreiaj. punctul de sprijin se poate seta in 3 pozitii. practic easy pull clutch-ul te ajuta sa tragi mai usor de maneta de ambreiaj, si scade din oboseala mainii. sper sa ma ajute avand in vedere ca eu folosesc 3 comenzi cu o singura mana.

No comments: