Thursday, March 11, 2010

certificat de agreere de la RAR

multumita unui user de pe motociclism.ro,  care a detaliat examenul moto pentru anul 2010, am aflat ce imi trebuie ca sa pot da examenul pe vacuta. tipa lucreaza la ARR sau RAR sau poate la politie, si stia bine ce spunea:

"Persoanele care au un handicap si si-au adaptat motocicleta la nevoile personale, pot urma cursurile pe motocicleta proprie si pot sustine examenul pe aceasta. In acest caz trebuie sa prezinte la scoala de soferi unde a facut inscrierea un certificat medical care sa certifice respectivul handicap, precum si documentele motocicletei care sa ateste admiterea acesteia in circulatie pe drumurile publice precum si Certificat de Agreare eliberat de RAR."

la RAR oricum trebuie sa ma duc, sa imi iau certificatul de autenticitate, ca sa pot inmatricula motocicleta. daca tot ma duc acolo o sa solicit si respectivul cetificat de agreare (agreEre?), care este practic o harztoaga prin care se atesta ca o motocicleta/masina poate fi folosita la examen. sincer, la masini il inteleg, pentru ca e vorba de dubla comanda, insa in cazul motocicletelor mi se pare cel putin redundant, mai degraba o jecmaneala a scolilor moto de catre stat. sau in cazul asta o jecmaneala a mea, pentru ca imi propun sa dau un singur examen, pe cand la scolile cu categoria A se poate considera un cost operational.

No comments: