Saturday, March 27, 2010

ilioara incepator de weekend

daca unii sunt motociclisti de weekend, eu se pare ca-s incepator de weekend. pana reusesc sa rezolv cu inmatricularea si inscrierea al examen, se pare ca ajng doar in weekend la poligon "sa ma mentin in forma".


azi am facut noul poligon. nu e mare lucru, mi-a trebuit insa un pic pana sa ma simt confortabil din nou cu opturile. pe partea stanga fac virajele foarte usor, dar sunt inca putin nesigur la alea pe partea dreapta. ca sa mentin stanga pe ghidon trebuie sa ma aplec destul de mult cu umarul si cu corpul.dar ma enerveaza alt lucru: chiar nu reusesc sa intru inapoi in traseu dupa ce evit cu 50 km/h jalonul. adica il evit dar ating jalonul de la reintrare. la 30 la ora nu am nici o problema. da, stiu ca nu verifica nimeni la examen daca chiar ai viteza aia, dar tot mi-ar placea, macar din orgoliu, sa pot sa fac exact cum trebuie. deci, mai exersez...

in alta ordine de idei tocmai am aflat de o expeditie cum mi-ar placea si mie sa fac, cand o sa am carnet (intr-un indepartat sfarsit :P). e vorba de 6 motociclete cu 7 romani, in maroc. povestea poate fi gasita aici.

No comments: