Sunday, March 14, 2010

"mersu pe motocicleta aduna boli pe langa ale tale" :))))))

acum ceva timp am postat un comment pe autospot.ro unde am vazut ca multi oameni cu dizabilitati comentau un advertorial al unei firme care adapteaza masini pentru oameni cu dizabilitati. in comment promovam blogul asta, si incercam sa prezint si avantajele si dezavantajele motocicletelor pentru oamenii cu dizabilitati.
articolul comentat se numea tocmai "toti avem dreptul la mobilitate" :D
acum am gasit din intamplare un raspuns la ce spamasem eu pe acolo:

"draga vrum-vrum..incurajarea de a cumpara o persoana cu dizabilitati motocicleta,este cea mai mare inconstienta si in afara ca esti exspus pericolelor,mai aduni si niste boli pe langa ale tale..te rog sa te abtii de aceasta propaganda si incearca sa-l ajuti pe colegii tai de suferinta si nu incerca sa le distrugi...dar daca taci din gura ,deja ajuti..cu bine"


am lasat la o parte comentariile despre exprimarea lui scrisa... am lasat la o parte si cliseele folosite de el, si i-am raspuns la obiect. la 10 minute dupa aia, ca prin minune, mi-a disparut commentul. in el ii explicam inclusiv cum o sa imi iau eu carnetul de motocicleta, corect si complet legal, nu cum si-au luat niste soferi "normali" de pe la arges carnetele ;) ...

later edit: a reaparut comentariul meu pe saitul cu pricina

No comments: