Wednesday, September 9, 2009

9 august

suna ceasul. ma trezisem deja. timpul trece greu cand:
a) esti la serviciu
b) astepti ceva
cum era valabila varianta b) am baut o cafea. si mai prost. am inceput sa il stresez pe colegul meu motorist, sa ajunga la timp sa ne uitam la motor. pe C. l-am vazut de peste strada, pusese frumusetea rosie in parcarea din fata de la tip-top. damn! imi iau motor de la hulk? parea mica motocicleta pe langa el. si io sunt asa uscat :)) isi daduse casca jos, am facut cunostinta.

ii lasase acasa parbrizul si crash-barurile. nu-i bai. adusa din italia. numere rosii de bihor. cica expirate. pai cum ma si mergi cu ea asa? iti da 5 ani :)) cica nu te opreste nimeni.. bineee...

o adusese de la oradea, avea acte pe numele cumnatului. de la oradea pana aici numai doua plinuri. belea! m-am urcat pe ea sa vad cum ma potrivesc. perfect! talpa toata jos, pozitie buna in sa si la ghidon, inclusiv pentru stanga. deh facuta de drum lung. ma uit peste tot pe unde am invatat in tutoriale: motor (toarce rotund, frumos), esapament (stralucitor, curat, fara pic de negru la evacuare), furca (fara scurgeri), ghidon (fara joc, cu o foarte mica urma de indoire de la o cazatura), cauciucuri (avea de strada, spatele uzat, de schimbat la anul, dar inca utilizabil). si o gramada altele pe care le-am uitat acum. imi arata o zgarieturica de  4 cm pe o carena.. e na, mare smecherie, nu e noua.

dupa care ii propune tovarasului meu sa dea o tura. nu ii cere buletin, pe incredere. frumos, uite un baiat de treaba. cat se plimba el mai vorbim de motoare, el s-a parlit prima oara cu un bmw la fel, dar in stare proasta. asta in stare perfecta. nici nu am cum sa negociez, e chiar prea bun pretul pentru motocicleta asta. ei asta e. se intoarce V. cica merge perfect, doar amortizorul spate e moale. pai normal, tu ai gsx-r, asta e de plimbare nu de facut pipi cu sange la fiecare groapa.

nu mai pot sa ma abtin. ii zic ca nu mai e cazul sa se vada cu ceilalti clienti. o iau, nu am cum sa ma targui. ma rog. incerc sa iau si casca, o lazer granville, da se tine tare. ei asta e, vad ca omul e corect, nu o sa il sacai.

mai tarziu ne-am vazut si am facut si actele, jos, spre targul de la vitan, intr-o cosmelie din aia infecta si fara aer conditionat. baiatul care scrie actele se mira: bai ce model de bmw e asta? stai frate ca nu e bmw din ala ca toate cazanele negre pentru smecheri care conduc cu podul palmei. e motor de oameni cu cap!

eu cu motocicleta, el cu actele, pana rezolva cu fisa fiscala. ne salutam, ne despartim, si il las pe tovaras calare pe motor, sa ma astepte sa iau lant antifurt si husa din vitan, ca nu se stie niciodata :P

din targ o sun pe prietena mea, se bucura cu mine de zici ca ea si-a luat-o. ajungem si V. o pune pe cricul central in fata scarii, langa un suzuki gs500 al unei fete de la 6.

ne luam la revedere, inca nu imi vine sa cred. urc repede sa ii spun mamei. stia ca ma duc sa fac asta. acum sa ma laude. urc si imi dau seama ca V. a lasat casca pe saua suzuki-ului. cobor repede, ca daca tot o sa o platesc... na, asta e! sunt fleasca. imi vine sa opresc fiecare om si sa urlu la el cu un zambet tamp: MI-AM LUAAAAAT MOTOOOOORRRR!!!! sus mama abia daca se uita la ea, pe geam si vede ca e rosie. ce daca? MI-AM LUAAAAAT MOTOOOOORRRR!!!! si e fix bmw f650.

No comments: