Tuesday, September 8, 2009

una calda, una rece, dar pana la urma ambele calde

il sun pe instructorul A. ii zic ca am comis-o. mi-am luat motorul. ma felicita. dar imediat se schimba la ton cand aude de vacuta. cum maaa? asta ti-ai luat? da, asta imi doream. nu nu e bine, e prea mare pentru tine, nu o sa poti sa inveti usor pe ea.
hai ma adi asa ma crezi? doar nu mi-am luat supersport. i can take it! am coaja tare, nu ma descurajez asa cu una cu doua. imi zic in gand ca daca nu ma ia el gasesc eu pe cineva, chiar daca sunt nevoit sa invat intai singur si pe urma sa le arat ca stiu deja sa merg.

la pranz, la saorma, ma suna tot A. a vorbit cu un alt instructor - dl. sau "nea" M. e clar ca se ocupa si nu e magar. imi zice ca imi vrea binele si e evident ca e asa. doar ca are prea multi studenti si dl M. ar avea mai multa grija de mine. multumesc adi. o sa vorbesc. si am vorbit, si am stabilit, si ne-amintalnit, ma platit dinainte scoala ca aveam banii. acum mai e de asteptat, pana termina mecanicul modificarea.

No comments: