Monday, September 14, 2009

amanare... pentru a cata oara?

cred ca e a cincea oara cand ma vad cu instructorul meu. am incercat iar sa blocam acceleratia. i-am pus surubul, i-am pilit melcul de acceleratie luat din targ, sa aiba cursa cat cel original. unt-mazga! tot nasol ramane accelerata, ba mai dihai, cand misti ghidonul accelereaza aiurea. problema la cablul de acceleratie. baga-mi-as. nu mai stiu ce sa ii mai facem. mai incercam maine. dar deja nu prea mai am rabdare. vreau si eu calare in sfarsit! hai cu vaca!

ca sa nu ma simt aiurea am zis hai macar sa ma duc la administratia financiara, sa declar jucaria. ma mers, am rezolvat. chiar in ulima zi. daca nu mergeam azi plateam amenda. asa am platit doar impozit: 9 lei. macar atat. cica miane ne vedem din nou, sa vedem ce putem face. unde esti stane? stai la soare in grecia cu nevasta. hai ca avem treaba!

No comments: