Friday, September 11, 2009

la mecanic

lucrurile ba se acelereaza ba se lungesc. asta e. am fost cu V. la mecanic, un baiat foarte de treaba, sta aproape si de mine si de poligonul ilioara. are atelierul intr-un subsol de bloc, da a facut o smecherie si poti sa duci motorul chiar jos acolo, are elevator :D. si are totdeauna cateva motoare care isis asteapta cuminti randul, legate de gard. are mecanicul asta asa un fel autist de a fi dar iti dai imediat seama ca e baiat bun. am stat la vorbe. s-a uitat la mine la masina, sa vada daca am modificari si acolo. nu am. pe urma a inceput sa se uite la motocicleta din toate partile, a dat si el o tura. chiar i-a placut, a zis ca am luat-o foarte bine.

hai sa vedem cum modificam comenzile. eu o tin pe a mea: doua manete in dreapta sau ambreiajul in stanga, rotitor. mecanicul pretinde ca nu exista asa ceva, adica ambreiaj rotitor. chiar daca mi l-ar pune ar fi nasol, zice el. mai bine stanga sa o tin doar pe ghidon, fara sa operez comenzi. pana la urma accept asta, dar ma tin de manetele duble, ambreiajul dedesubt, frana mai scurta si deasupra. e zice ca le incurc. eu ii zic de Shorts, care merge cu o singura mana. el nu si nu. apoi propune: punem ambreiajul jos, la picior. schimbam frana spate pe calcaiul stang. ma urc, ma prefac ca pilotez :D pare in regula.

ma intorc acasa si scriu pe forum, in threadul lui Shorts. ea raspunde imediat. zice ca ambreiajul rotitor e des folosit la choppere, ca sa faci "clean bars". exista si kit. functioneaza cam asa (desi asta nu a inteles conceptul de ghidon fara fire vizibile :D )

ma intreaba mai departe: vrei sa mergi doar pe drept? eu: nu! ea: atunci de ce sa pui ambreiaj la picior? daca sprijini moto ci piciorul drept, in panta? cum pleci de pe loc? a naibii Shorts, chiar stie! vorba lui V. cate gagici plictisitoare sunt pe luma asta. uite o femeie pasionata. iar trebuie sa ma contrazic cu mecanicul. dar e clar: cu doua manete e prea simplu ca sa nu incerc. sau macar in teorie e simplu. intre timp, pana se apuca mecanicul de treaba macar sa ma duc sa imi iau fisa medicala pentru scoala.

No comments: