Friday, September 11, 2009

fisa medicala 2

nu pot sa ma concentrez la deadline-uri, nu glumesc cu colegii.
stau la birou si caut pe net. am gasit! ordinul ministrului nr. 350/ 12.04.2003. doo-mii-trei!!! scrie negru pe alb, nu invers ca pe blog:

"11.2. Permisele de conducere auto pot fi emise sau pot fi reînnoite solicitantilor ori soferilor cu handicap locomotor pe baza aprecierii unei autoritati medicale competente. Aceasta apreciere trebuie sa se bazeze pe o evaluare medicala a bolnavilor respectivi si, atunci când este necesar, pe un test practic. Trebuie, de asemenea, sa se indice ce tip de modificare a vehiculului este necesara si daca soferul are nevoie de un dispozitiv ortopedic, în masura în care testarile de comportament si abilitati demonstreaza ca un astfel de dispozitiv de conducere nu este periculos."



"lasciate ogni speranza voi ch'entrate"

bai tampitilor! vreau test practic! voi sunteti autoritate medicala competenta, faceti parte din cabinetele autorizate sa faca fise medicale auto. ce treaba are un act care tine de protectia sociala cu o parere medicala clara: e in stare sa conduca motorul? sau e prea paradit pentru asta? la pranz am renuntat la pauza de masa si m-am intors, cu scartait de roti, la Babes. am intrat direct la directoare. s-a tinut tare, desi am venit cu ordinul in dinti. nu ca ei sunt cabinet privat, trebuie sa ma duc la comisia de ortopedie. sanchi! ce comisie femeie? de cine apartine? nu stim. normal ca nu stiti daca abia ati inventat-o! n-ai cu cine ma! niste tarani! la sfarsit am amenintat-o destul de transparent cu paraciuni, ca pot sa aiba probleme daca nu respecta regulile ministerului. tot cu ei a avut varul meu probleme ca e discromat, iar discromatopsia nu mai e criteriu de respingere.

nesimtire si incompetenta! sfatul meu sincer: nu va duceti la centrul Victor Babes! e CAH! antireclama! revolutie! oua stricateeeee!!!!

No comments: