Monday, September 7, 2009

mentorat

nu aveam inca motocicleta. dar voiam sa am. pe nabd.org.uk. am gasit un topic pentru cei cu probleme la mana stanga, majoritatea cu ea paralizata sau amputata. m-am uitat la poze. tipii si tipele chiar pareau ca se descurca foarte bine. mi-am dat seama ca se poate merge linistit pe motocicleta, chiar bine de tot, cu genunchiul jos, pe circuit si asta cu doar o mana pe ghidon. fantastic! si eu imi fac probleme ca o sa imi fie greu... atat timp cat pot sa misc ghidonul chiar si cu stanga? jap-jap!


eram deja de ceva vreme pe un forum mare de motociclism din romania - motociclism.ro. am vazut cum scandalagiii fac pe desteptii post dupa post cu toata lumea. am vazut cum unii vaneaza topicurile de accidente cu aroganta de imparati ai drumurilor, le stiu pe toate si dau peste bot tuturor. pusti care ii cred asi pe prietenii lor care au facut accidente grave. tiganeala si nesimtire.


pana la urma mi-am luat inima in dinti si am intrebat ceva pe forumul englezilor. un pic mai tarziu eram la serviciu si de plictiseala am deschis mailul. deja aveam doua raspunsuri! am intrat imediat.. si surpriza! erau doua posturi cu sfaturi, de la doi oameni fara pretentii de stiut totul pe lume. imi impartaseau ei din experienta lor cu diferite tipuri de modificari. imi ziceau de ce le-am mers un lucru sau de ce au esuat cu altul. nu aroganta, nu lectii. doar variante ca sa ma ajute, din pasiune comuna. hai ca se poate!

de atunci incolo m-am lipit scai de posturile unei tipe. nu stiu cum o cheama, numele de pe forum e Shorts. are stanga paralizata, si o ataseaza cu arici de ghidon. foloseste doua manete pe partea dreapta, frana, deasupra, mai scurta si ambreiajul, cu maneta mai lunga, dedesubt. ca aici:

si e mare fan al setup-ului asta, m-a convins cu argumente ca e foarte bun. Shorts isi modifica singura motocicletele, in propriul garaj. acum un an a renuntat la honda vtr 250 si, cu o saptamana inainte sa imi cumpar eu vacutza, si-a luat un suzuki sv650. cheeers Shorts!

No comments: