Friday, September 11, 2009

fisa medicala 3 - road to victory

ce e rau in romania e ca sunt mai mute legi, nu una singura.
ce e bine in romania e ca sunt mai multe legi, nu una singura.
am sunat la centrul medical sanador. m-au programat imediat a doua zi, la centrul victoriei (nume predestinat) din zona dr. felix. lume multa, asteptai un pic la coada. am intart imediat la chirurgie-ortopedie. am explicat situatia, am dat sa dau ordinul. nu era nevoie. doctorul a inteles imediat, si mi-a dat "apt cu modificarea comenzilor". exact ce imi doream!!! restul cabinetelor au trecut imediat, eram prea bucuros sa ma mai intereseze. a mers un pic mai greu la boli interne, era doamna doctor un pic contrariata, dar a discutat cu nenea chirurgu si gata. am aflat ca vad absolut perfect cu ochiul drept, si am doar -0.55 la stangul. perfect avand in vedere ca de 5 ani stau continuu la serviciu cu ochii in calculator. ah si culmea nu mi s-a facut rau cand mi-au luat sange. si nu mi-a ramas nici vanataie la vena.
ah si m-a costat dublu fata de cat m-ar fi costat la babes, adica 200 de lei, fisa gata in vreo doua ore. deci: Centrul Medical Sanador nota 10, Babes: niste nesimtiti incompetenti.

No comments: