Friday, September 11, 2009

fisa medicala 1

pentru gategoria B mi-am facut-o la Centrul Medical Victor babes. au fost prietenosi, am terminat repede. acum pentru A am zis sa ma duc tot acolo, e si aproape si costa un milion.

zic hai de dimineata, inainte de serviciu. ajung, mi se iau datele, insist sa merg intai la chirurgie-ortopedie. astept un pic, intru, ma prezint. doctorul e un nene batran. zice ca da ca am dreptul sa conduc orice vehicul, sa ma mobilitate. mi s epare ca incepem cu dreptul. apoi ma intreaba ce am: ce sa am? tu nu esti doctor. zic hai ca il ajut. agenezie de cubitus cu sindactilii partiale. zice ca sa ii arat certificat. ma sa dea dracu. da tu nu esti doctor sa pui diagnostic? te-am si ajutat... el nu si nu sa aduc adeverinta bine c stau aproape. ma intorc. ii arat tot, inclusiv certificate de handicap expirate. zice ca nici unul nu e valabil. si ce daca? cica el nu poate sa imi dea fara alta adeverinta valabila (adica ne-expirata). cuuuum? e meseria ta boshorog tampit! apoi se ridica si zice hai la directoare.



asa arata templul incompetentei medicale

ajung acolo, directoarea imi zice ca nu ca trebuie sa ma duc la comisia medicala pentru persoane cu handicap. de ce? eu vreau doar fisa auto. a nu, ca asa se face. apoi, pana sa ma prind ma trimit la receptie sa imi iau banii inapoi. cacaaaat! plec la serviciu cu nervi maxim si scartait de roti. incompetenti!!!

No comments: