Monday, September 7, 2009

ce si de ce - inceputul


sunt F, am 28 de ani si asta e primul meu blog. anul asta am inceput ceea ce sper sa fie o calatorie lunga. cineva imi zicea ca e un sindrom comun barbatilor pe la 30 de ani (uh-huh... not there yet!). cred ca de fapt e comun celor care isi doreau de mult sa mearga pe motor dar pana pe la varsta asta nu au avut bani destui.

nu e consumerism, nu e teribilism, e doar hobby/pasiune/placere. regret ca nu am inceput blogul cand am inceput si proiectul asta personal, acum trebuie sa recuperez din urma, si am mai uitat unele lucruri.

eu am agenezie de cubitus la mana stanga si sindactilii partiale. adica nu am din nastere unul din cele doua oase ale antebratului stang si unele degete sunt deformate, unele lipite. bratul stang este mai scurt cu vreo 20 cm decat dreptul, iar forta bratului e limitata, la fel ca si puterea prizei mainii. am aflat ca sa mergi pe motor nu e asa de usor in romania, daca ai vreo dizabilitate. dar nu e atat din cauza dizabilitatii, cat din cauza a numeroase alte piedici: financiare, legale, si obstacole construite de nestiinta oamenilor care se vad pusi fin fata unei situatii pe care nu au mai intalnit-o, si le e mai usor sa te refuze din start decat sa judece la rece.

dupa ce mi-am dat seama ca a venit timpul am inceput sa studiez ce inseamna asta, din toate punctele de vedere. ar fi fost mai usor daca aveam prieteni motociclisti, dar cum nu prea posed asa ceva (in afara de vreo doi, dar unul nu prea motociclist inca si unul cu motorul mort de vreun an), a trebuit sa ma documentez singur. tipuri de motoare, un pic de elemente de mecanica, franari, tehnici de condus, traffic survival. ba o descurajare dintr-o poza nasoala rau cu accident, ba un imbold de mers inainte dupa un blog cu poze dintr-un rally raid.

dar de fiecare data mi-era clar: anul asta o sa merg calare pe motor.

No comments: