Tuesday, September 8, 2009

frustrari capitolul 1

imi dadeam seama din ce in ce ca o sa trebuiasca intai sa imi iau moto, sa o modific, apoi sa fac scoala, lucru destul de nedrept dupa parerea mea. cum ar fi sa isi ia cineva logan, sa ii puna dubla comanda ca sa poata face scoala pe el si pe urma sa dea examenul tot pe el. nu prea se intampla asa, nu? corect ar fi, cred, sa ti se puna la dispozitie de catre scoli asa ceva, macar in bucuresti sau in orasele mari.

scolile auto nu lucreaza de capul lor, ele sunt autorizate si avizate de Autoritatea Rutiera Romana si de Ministerul Transpoturilor. care nu le obliga sa puna la dispozitie si vehicule adapatte persoanelor cu handicap. Abia acum, cand imi dadeam seama de asta ma simteam discriminat. in cel mai urat mod, cum era in generala sau in liceu cand jucam baschet si cei care nu ma cunosteau inca nu ma voiau in echipa cand vedeau problema de la mana stanga. aia care ma stiau ma alegeau din prima, ca rupeam, mai ales de la 3 puncte :D

asa ca m-au apucat nervii. nervii iti dau avant. am scris un mail la Consiliul National Anti-Discriminare, in care param ARR-ul si Ministerul Transporturilor si pe oricine se mai afla, institutional, prin preajma. hehe, mare revolutie de palat! acum imi e cam rusine de asta.
dar si aici: una calda - una rece. mi-a rapuns o tanti, foarte profi si politicos. cum ar veni se ocupa, dau rezolutie. citesc mai departe... sanchi! se ocupa da doar daca le spun si ce lapte am supt de la mama. cum ar veni nu e discriminare daca nu iti dai toate - dar absolut toate - datele personale. pai de ce? ca daca le dau amenzi, doar nu imi dau mie vreun procent. niste fascisti! mana in mana cu toti! :P

No comments: