Tuesday, September 29, 2009

small news is good news

cu toate ca sunt dator cu un post despre festivalul dacorum de la cernica, o sa sar direct la noutati. deci:

- azi l-am prins din nou la telefon pe noul mecanic (in sfarsit). mi-a zis ca se duce pe la poligon sa imi vada mobra si sa imi zica ce e de facut.

- mi-am luat concediu saptamana viitoare, sa ma apuc serios de scoala. o sa bag benzina si o sa ma invart prin poligon toata ziua (sa speram)

si .. last but not least...ziceam de prietenul meu cu motorul decedat anul trecut. motorul nu prietenul :P ei bine, cum sunt oameni care toata viata se combina cu femei care seamana cu prima lor dragoste.. el si-a luat o moto al fel. din germania, a costat cat vacuta si are venerabila varsta de 22 de ani. tot un gpz de 550. e in stare foarte buna. tot motorul, nu prietenul :P

damn! inca putin si ajungea vintage!
deci, in premiera, poze cu raposata si cu noua achizitie


1 comment:

Unknown said...

Draga F.,

Cum te bagi tu in tot felul de lucruri...tz-tz-tz...Felicitari! :-)

Sunt eu, F(idelie) si poti sa ma adaugi si pe mine la lista ta de prieteni "aproape-motociclisti" :-)).

Daca ai insa nevoie de ajutor sau de un sfat, iti fac legatura cu prietenii mei "foarte-motociclisti" care au rabdare sa ma invete o multime de lucruri. Si cum eu sunt o tocilara, am inceput sa ma descurc pe doua roti. :-)

Ma gasesti pe Ymess.

Baftaaaa!