Monday, September 14, 2009

almost epic fail

mi-e rusine, si imi tremura mainile de la adrenalina. am facut o tampenie mare cat ine si puteam sa ma lovesc aiurea. de ce? pentru ca ma-m panicat. dl M. zice ca e periculos, nu e cazul sa mai incercam adca ma panichez asa. sunt de acord. am instinct de conservare. imi zpune ca trebuie sa facem smecheria de scoala: sa ii punem un surub care sa blocheze mansonul de acceleratie. dar trebuie sa asteptam pana duminica, sa luam din targ.

ma duc acasa si nu sunt om toata ziua. conduc nervos, ii scriu lui Shorts. shorts, draga de ea, ma sustine. zice ca nu e mare lucru si "the grip is built into human reflexes".

sunt dezamagit de mine. am mers cu 40-50km/h la vale pe drum forestier cand eram cu bicicleta, si ma panichez ca o duduie cand merg cu 10km/h pe plat cu bmw-ul. slab!

No comments: