Tuesday, September 8, 2009

cauta-motocicleta-producatorul motocicletei-pret maxim-locatie

cri-cri-cri-toamna-gri! deja luni de zile in cautarea unei motociclete. numai cazaturi. in targ la vitan numai scutere chinuite rau, sau vitezane fatzuite pentru vanzare. nici nu era uscata vopseaua pe ele. cta am mers abia daca am vazut un pegaso 3, overpriced.

nu voiam sa aduc una de afara, mi se parea prea mare chinuiala. prietenul ala al meu motociclist si nu prea (cum probabil o sa fiu si eu) m-a dus la mecanicul lui sa discutam despre posibile modificari. avea un suzuki dr650 vechiut de vanzare, la 1000 de euro. nu mi-a placut prea tare de dr.

tot bmw sau pegaso era mai bine. sau de ce nu un bmw? doar ca pe bikeshop erau cam peste bugetul meu. intr-o zi m-am hotarat. am sunat dupa un pegaso 2 care parea frumos, la 1200. sa noua, vopsit interesant. am sunat la 2-3 zile dupa ce am vazut anuntul. altii fusesera mai proactivi :P

peste vreo 2 zile am vorbit cu un tip care de o luna incerca sa vanda pe motociclism un bmw f650 negru, din 99 cu 1500. a dracu' criza, tot nu reusea sa scape de vacuta! tipul super comunicativ, am stabilit sa ne vedem seara, la 8. ajung cu o mica intarziere. sun. nu raspunde. sun din nou peste ceva timp, raspunde. imi zice ca a dat deja mobra, ca nu m-a mai sunat ca nu mi-a gasit numarul. cum frate tocmai azi? dupa o lunaa??? nah! unt-mazga, asta e, socoteala de acasa nu se potriveste cu aia din targ. dar mi-a parut rau, tipul avusese grija de bmw, nu il chinuise si avea poze frumoase din calatoriile cu el. da putea macar sa sune sa nu imi mai fac sange rau.

No comments: